مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته، سال 95 را سال مهمی برای ورزش استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 15 March 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته، سال 95 را سال مهمی برای ورزش استان عنوان کرد.

مجتبی جوهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح عملکرد ورزش استان در سال 94 و برنامه های پیش رو در سال 95 پرداخت و ابراز امیدواری کرد موفقیت های امسال ورزش استان در سال آینده نیز ادامه یابد.

وی افزود: خوشبختانه سال جاری را می توان سال موفقی برای ورزش استان دانست و توانستیم طبق برنامه ای که سال گذشته طراحی کرده بودیم حرکت کرده و حتی در برخی موارد جلوتر از برنامه زمانبندی شده قرار بگیریم.

جوهری ادامه داد: در برنامه هایی که برای ورزش قهرمانی و همگانی طراحی شده بود و همچنین میزبانی مسابقات ملی و بین المللی خوشبختانه توانستیم به موفقیت های خوبی برسیم و جلوتر از آنچه که سال گذشته برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، حرکت کنیم.

در حوزه جوانان خوب عمل نشد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه یادآور شد: در حوزه جوانان برنامه های زیادی را برای امسال طراحی کرده بودیم اما آنگونه که باید در این حوزه خوب کار نشد هرچند اعتقاد دارم اداره کل ورزش و جوانان به عنوان مجری برگزاری برنامه های مربوط به این قشر خوب عمل کرد ولی در مجموع و با توجه به اینکه حدود 24 دستگاه دیگر نیز متولی امور جوانان هستند برنامه های طراحی شده برای این قشر خوب پیش نرفت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به ورزش کرمانشاه در سال 94 چه نمره ای می دهید گفت: نمره دادن به ورزش استان سخت است، ما امسال تمام توان و انرژی خود را برای موفقیت ورزش به کار گرفتیم و خوشبختانه همانگونه هم که گفته شد موفقیت های خوبی کسب کردیم اما ظرفیت این حوزه در کرمانشاه آنقدر بالاست که هرچه قدر هم که کار شود بازهم نواقصی وجود خواهد داشت.

جوهری یادآور شد: ورزش کرمانشاه به اذعان آقای خادم معاون وزیر ورزش و جوانان طی یکی دو سال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته و در حال احیا شدن است که این به دلیل تلاش های شبانه روزی همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان و همچنین حمایت های مسئولان بوده است.

دیدار با روسای فدراسیون ها دستاوردهای خوبی برای ورزش کرمانشاه داشت

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین در خصوص دیدارهای خود با روسای فدراسیون ها نیز گفت: یکی از سیاست های کاری بنده در طول سال جاری حضور در فدراسیون های مختلف و دیدار با روسا و مسئولان آن ها بوده است که در یک ماه گذشته با حضور در فدراسیون های کشتی، والیبال، کنگ فو، وزنه برداری، قایقرانی و ... با روسا و مسئولان آن ها دیدار کردم.

وی تصریح کرد: در این دیدارها سعی کردم ابتدا از توانمندی ورزش استان در رشته های مختلف (در هر فدراسیون رشته مرتبط) سخن و نظر موافق روسای این فدراسیون ها را برای کمک بیشتر به هیات مورد نظر در استان و تیم های ورزشی جلب کنم.

جوهری ادامه داد: در این دیدارها با توجه به امکانات و ظرفیت های ورزش استان برای میزبانی چند رویداد ورزشی در سطح ملی و یا بین المللی برای رشته هایی نظیر کشتی، والیبال، کاراته، بوکس، جودو، رشته های رزمی، سوارکاری، تیروکمان، تیراندازی و ... اعلام آمادگی کردم که خوشبختانه با استقبال اکثر روسا و مسئولان فدراسیون ها مواجه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به قولی که چند نفر از روسای فدراسیون ها دادند، کرمانشاه در سال آینده حتما میزبان چندین اردوی تیم های مختلف ملی از جمله والیبال و همچنین مسابقات بین المللی خواهد بود که به طور قطع در توسعه و پیشرفت کرمانشاه تاثیرگذار است.

تقاضای سرمایه گذاری در ورزش کرمانشاه به 350 میلیارد ریال می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه به تاثیرات اجرایی شدن برجام در حوزه ورزش استان نیز اشاره کرد و گفت: با توافق صورت گرفته متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در بخش ورزش استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند به گونه ای که حجم این سرمایه گذاری ها به 350 میلیارد ریال می رسد.

جوهری گفت: هم اکنون برای احداث پیست استاندارد اسکیت و دوچرخه سواری، میدان سوارکاری و چوگان، سالن بولینگ و ... متقاضیان زیادی وجود دارد ضمن اینکه یک شرکت سرمایه گذاری نیز برای احداث هتل و رستوران بین المللی نیز در دهکده المپیک کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.

پیشرفت خوب مصوبات سفر رهبری در حوزه ورزش

وی همچنین با اشاره به اینکه پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه ورزش از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است، افزود: در اوایل سال 95 شاهد افتتاح و بهره برداری از سال های ورزشی اسلام آبادغرب، هرسین روانسر و دو سالن در شهرستان پاوه خواهیم بود.

جوهری در پایان سال 94 را سال موفقی برای ورزش کرمانشاه دانست و گفت: امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان استان به مقوله ورزش این موفقیت ها در سال 95 که با مسابقات المپیک 2016 نیز همراه خواهد بود تداوم یافته و بتوانیم موفقیت ها و افتخارات بیشتری را کسب کنیم.

گفت و گو: مسعود اسماعیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار