عضو شورای شهر کرمانشاه از کلید خوردن جلسه استیضاح دوم شهردار کرمانشاه بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 18 March 2016
عضو شورای شهر کرمانشاه از کلید خوردن جلسه استیضاح دوم شهردار کرمانشاه بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

سید حجت الله موسوی اجاق در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به رای هیات حل اختلاف استان مبنی بر ابطال استیضاح شهردار کرمانشاه، تصریح کرد: در استیضاح اول شهردار که اوایل اسفندماه سال جاری انجام شد، همه چیز بصورت قانونی پیش رفت، اما نهایتا فرمانداری ایراد گرفت و مورد مغایرتی را اعلام کردند که در نهایت موضوع به شورای حل اختلاف استان کرمانشاه کشیده شد.

وی تصریح کرد: در این شورا که یک مرجع قانونی است اعضای شورای شهر کرمانشاه حاضر شدند و دلایل استیضاح را مطرح کردند، اما در نهایت این شورا رای به ادامه فعالیت شهردار داد.

موسوی اجاق با بیان اینکه محورهای استیضاح شهردار بسیار است، گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی از آنجا که برای انجام استیضاح "دوم" تذکر داده شده و طرح سوال هم از شهردار صورت گرفته، استیضاح دوم 16 یا 17 فروردین ماه کلید می‌خورد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه مباحث مالی و نحوه نظارت بر قراردادها، تزلزل مدیریتی، کم توجهی به مباحث فرهنگی و بهم ریختگی منابع انسانی شهرداری را از جمله محورهای استیضاح شهردار کرمانشاه عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
تمومش کنید دیگه
Mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
در پاسخ به جناب اجاق كه دوست داره تو ديد باشه و الكي مصاحبه كنه ، اولاً ديگه استيصاح جواب نميده چون راي ها شكسته خواهد شد و به حد نصاب نميرسه، دوماً استيضاح مجدد نشان و سوالات مسخره آن نشان از به خطر افتادن منافعتان را دارد گويا و در آخر خيلي جالب است بين اين همه استيضاح كننده طراح سوال و پيگير ماجرا اجاق انتخاب ميشود؟ چرا؟ اينكه ايشان فردي متدين و سالم است دليلي است براي اين انتخاب و باقي آقايان چون ميدانند كه شناخته شده نيستند و جواب نميگيرند پشت اجاق قرار گرفته اند اما جناب اجاق با طناب پوسيده اين افراد به ته چاه نرو ، شما خوبي اما بقيه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار