فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از فوت پنج نفر و مجروح شدن 30 تن دیگر در سوانح رانندگی رخ داده طی 6 روز نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 26 March 2016
فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از فوت پنج نفر و مجروح شدن 30 تن دیگر در سوانح رانندگی رخ داده طی 6 روز نخست سال‌جاری خبر داد.

محمد مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از وقوع تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و ال.90 خبر داد و گفت: 6 نفر از سرنشینان این دو اتومبیل دچار جراحت شده و با آمبولانس و اورژانس هوایی به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه برای مداوا انتقال داده شدند.

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه محل وقوع این سانحه را محور مواصلاتی روانسر به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: یک فقره تصادف نیز روز گذشته در محور مواصلاتی اسلام‌آبادغرب به کرمانشاه رخ داد و در آن یک نفر کشته شد و 6 تن دیگر با مجروحیت مواجه شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادی برای نجات مجروحان این سانحه تصادف، بیان داشت: تعدادی از مجروحان حادثه در میان بدنه آهنی وسیله نقلیه گیر افتاده بودند که با تلاش تیم امدادی و استفاده از اقدامات اصولی و ابزار فنی لازم نجات و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مرادی خاطرنشان کرد: شب گذشته 13 نفر به‌دلیل وقوع تصادف بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی‌بوس در محور کرمانشاه به اسلام‌آباغرب مجروح و دو نفر نیز فوت شدند و همچنین 2 فقره تصادف موتورسیکلت در شهرستان هرسین منجر به زخمی شدن یک راکب موتورسیکلت و ضربه مغزی شدن یک نفر دیگر شد.

این مسئول با اشاره به وقوع یک سانحه تصادف در محور مواصلاتی کامیاران در روز نخست فروردین ماه سال‌جاری و جان باختن دو نفر در این حادثه، عنوان کرد: سانحه تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پاترول رخ داد و 2 نفر دیگر از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.

وی از حضور گشت‌های پلیس‌راه در قالب طرح نوروزی تا پایان 14 فروردین‌ماه سال‌جاری سخن گفت و اضافه کرد: در قالب این طرح 60 تیم محسوس و 30 تیم نامحسوس نقاط حادثه‌خیز استان کرمانشاه را زیرپوشش قرار می‌دهند و بیش از 70 دستگاه دوربین سیار کنترل سرعت در جاده‌های استان قرار داده شده است.

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه با یادآوری محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان کرمانشاه، بیان داشت: محدودیت تردد کامیون در محور مواصلاتی اسلام‌آبادغرب به پل‌دختر و محدودیت تردد کامیون‌های ترانزیت‌های سوخت‌رسان عراقی در جاده‌های استان به مناسبت تعطیلات ایام سال نو اعمال شده است.

وی با تأکید بر اینکه تردد موتورسیکلت در جاده‌های استان از 25 اسفند ماه سال گذشته تا نیمه فروردین‌ماه سال‌جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: احتمال محدودیت تردد کامیون در روز 13 فروردین‌ماه در تمام جاده‌های استان کرمانشاه وجود دارد و تردد کامیون‌های فاسدشدنی با اخذ مجوز لازم از مراجع مربوطه مجاز است.

این مسئول با اشاره به اینکه رانندگان با رعایت قانون و پرهیز از رانندگی پرخطر برای ایجاد امنیت خود و سرنشینان خودرو اقدام کنند، گفت: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی از مهم‌ترین عوامل تصادفات در جاده‌ها است که پلیس با این نوع رانندگان با اعمال جریمه‌های سنگین برخورد می‌کند.

وی از مسیر اسلام‌آبادغرب به پل‌دختر، کرمانشاه به دالاهو و کرمانشاه به همدان به‌عنوان مسیرهای پرتردد نام برد و تصریح کرد: با وجود افزایش ترددها در مسیرها و جاده‌های استان، شاهد کاهش بیش از 72 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی هستیم و 200 دستگاه خودرو به دلیل رانندگی خطرناک و تخلفات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توقیف شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار