شهردار کرمانشاه از تصویب و ابلاغ بودجه حدود 631 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: سال 95 سال جهش عمرانی در شهر کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 28 March 2016
شهردار کرمانشاه از تصویب و ابلاغ بودجه حدود 631 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: سال 95 سال جهش عمرانی در شهر کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در گفت و گو با خبرنگاران ایسنا و ایرنا از تصویب و ابلاغ بودجه 631 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه برای سال 95 خبر داد و گفت: این بودجه نسبت به بودجه سال گذشته حدود 20 درصد رشد داشته است.

وی گفت: بودجه امسال بر اساس واقعیات بسته شده تا با کسری مواجه نشود.

شهردار کرمانشاه مهمترین اولویت شهرداری در سال 95 را عمران و آبادانی شهر کرمانشاه دانست و تصریح کرد: با قراردادهای خوبی که با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بسته شده در بعد عمرانی تحولات قابل توجهی را در کرمانشاه شاهد خواهیم بود.

به گفته این مسئول، احداث یازده تقاطع غیر همسطح و همچنین اجرای بخشی از تونل قطار شهری کرمانشاه به طول 5.5 کیلومتر و شش ایستگاه آن از مهمترین اقدامات عمرانی سال جدید است.

شعبانی خاطرنشان کرد: اگرچه احداث پروژه قطار شهری کرمانشاه سال‌ها طول کشیده و مردم خاطره خوبی از آن ندارند، اما این پروژه امسال با شتاب مضاعفی پیگیری می‌شود.

شهردار کرمانشاه یادآوری کرد: این پروژه زحمت، ترافیک و نازیبایی زیادی برای مردم و شهر داشت که امیدواریم بزودی به نتیجه برسد و همینجا بخاطر مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی خواستار توجه ویژه به عمران کرمانشاه در بودجه دولتی هم شد تا بتوان کاستی های گذشته را جبران کرد.

شعبانی به اقدامات انجام شده در سال گذشته هم اشاره و تصریح کرد: شهرداری را با کلی بدهی کلان تحویل گرفتم و ساماندهی بخشی از این بدهی‌ها از مهمترین اقدامات انجام شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار