مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اسکان چهار هزار و 600 زائر در بقاع متبرکه استان و در قالب طرح آرامش بهاری خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 29 March 2016
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اسکان چهار هزار و 600 زائر در بقاع متبرکه استان و در قالب طرح آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه می یابد که پیش بینی می شود تا آن زمان میزان اسکان به حدود 10 هزار نفر برسد.

وی یادآور شد: در لحظه سال تحویل نیز 18 هزار زائر در بقاع متبرکه و امام زادگان استان کرمانشاه حضور داشتند.

حجت الاسلام حسینی اراکی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته و در طرح آرامش بهاری یک میلیون و 400 هزار بار نفر از بقاع متبرکه استان زیارت کردند، گفت: پیش بینی می شود امسال این رقم به یک میلیون و 600 هزار بار زائر برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: تاکنون بیشترین بازدیدها از امامزاده باقر بیستون، امامزاده احمد سنقروکلیایی، بقعه سلطان اسحاق پاوه و امام زاده حسن حمیل صورت گرفته و به طور میانگین روزانه بیش از 2 تا سه هزار بار از این اماکن مقدس دیدن می شود.

وی همچنین به سه وقف جدید طی 10 روز سپری شده از سال 95 اشاره کرد و گفت: یکی از این وقف ها در شهرستان پاوه صورت گرفت که فردی خیر 171 متر زمین به ارزش 6 میلیارد ریال برای ساخت مسجد وقف کرد.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه فرد خیر دیگری در پاوه یک دستگاه وانت نیسان به ارزش 380 میلیون ریال وقف بقعه سلطان اسحاق کرده است، گفت: یکی از خیرین شهرستان سنقروکلیایی نیز 14 تخته فرش (12 تخته دست باف و 2 تخته ماشینی) به ارزش 450 میلیون ریال وقف امامزاده احمد این شهر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار