شهردار کرمانشاه میزان اعتبار مورد نظر برای احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 04 July 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه آرش رضایی گفت : در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه پروژه قطار شهری به عنوان پروژه‌ای اولویت‌دار برای حمایت و جذب اعتبار مطرح می‌شود.
شهردار کرمانشاه افزود: بخشی از پروژه قطار شهری از میدان آزادی به سمت فردوسی و ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه به عنوان پروژه‌های نیازمند اعتبار و حمایت در سفر رئیس جمهور مطالبه می‌شود.
رضایی میزان اعتبار مورد نظر برای احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۳۰ درصد از اعتبار لازم برای تقاطع‌ها را دولت تامین می‌کند و ۷۰ درصد بر عهده شهرداری است.
شهردار کرمانشاه در خصوص پروژه قطار شهری نیز گفت: اعتبار لازم برای قطعه تونلی که اتصال می خورد در طول پروژه ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.
رضایی تصریح کرد: اعتبارات بخش قطار شهری به صورت مشارکتی توسط دولت و شهرداری تامین خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد: در سفر هیئت دولت به استان عنایت ویژه‌ای برای افزایش سقف اعتبارات در سال جاری و تخصیصات به شهر کرمانشاه صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اعتبارات دوره گذشته که با همت جناب مصری اختصاص یافت چی شد ؟؟؟؟؟؟//با اعتبارات گذشته باید باید 13 تقاطع رابه شکل بهتری تمام میشد ولی افسوس ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار