فرماندار کرمانشاه گفت: هیچگونه اختلافی میان فرمانداری و شورای شهر کرمانشاه وجود ندارد و به دنبال تضعیف شورا نیستیم.
کد خبر: ۲۵۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 05 July 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه فضل‌الله رنجبر در نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه اختلافی میان فرمانداری و شورای شهر وجود ندارد، اظهار داشت: به اعتقاد من اگر مصوبه‌ای از سوی شورا به فرمانداری ارسال می‌شود و اشکالی پیش می‌آید باید در حالت تعامل، علامت سوالی قرار گیرد تا آن اشکال و ابهام برطرف شود.
فرماندار کرمانشاه همچنین بیان کرد: اعتقادی به تضعیف شورا نداریم و معتقدیم اگر بحثی هست در چارچوب قانون پیش برود و حضور در این جلسه برای هماهنگی نظرات و پیشبرد امورات است و معتقدیم تا شهرداری را کمک کنیم و به جلو ببریم.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه نیز اظهار داشت: تعامل خوبی میان اعضای شورای شهر، شهرداری، دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری است، از این حیث که بتوانیم مطالبات مردم را پیگیری و تسریع در خدمت رسانی داشته باشیم.
سالار احمدزاده افزود: با ورود مهندس آرش رضایی به شهرداری کرمانشاه امید است با تجربیاتی که ایشان دارد و تعهد و مدیریت خوب و تخصص وی امسال شاهد کلنگ زنی و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و دیگر پروژه‌های عمرانی باشیم.گفتنی است؛ آرش رضایی شهردار کرمانشاه نیز در این نشست حاضر شد و توضیحاتی ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار