نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم صبح امروز چهارشنبه در کرمانشاه به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان اقامه شد.
کد خبر: ۲۵۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 06 July 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه آیت‌الله علما در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: حالات معنوی و فضای معنوی و پربرکت ماه مبارک رمضان را باید در خود حفظ نموده و در هر لحظه بر مراقبت از نفس و رفتار و اعمال خود کوشا باشیم.
آیت‌الله علما عبادت و بندگی در پیشگاه خالق منان را زینت انسان دانست و افزود: باید بر حفظ این زینت کوشا باشیم و از یاد خدا غافل نشویم.
 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اطاعات و بندگی خداوند سبحان را سبب فزونی نعمت و خیر و برکت در زندگی دانست و گفت: انسان باید در مسیر بندگی خداوند متعال قرار گیرد تا به سعادت برسد. در این مراسم جمع آوری زکات فطریه نمازگزاران از سوی نیروهای کمیته امداد امام خمینی(ره) که در محل حاضر بودند صورت گرفت و عوامل انتظامی و راهور مسئولیت نظم دهی و روان‌سازی ترافیک را عهده‌دار شدند.
حضور دیگر نهادهای خدمات رسان در مراسم نماز عید فطر مشهود بود و  عوامل اورژانس و فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی و... برای خدمت رسانی به نمازگزاران در محل مستقر شدند.  
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار