کد خبر: ۲۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 12 July 2016
یكدوره مسابقه فوتسال بمناسبت ماه مبارك رمضان در سالن مقاومت بسيج كرمانشاه برگزار گرديد
 این دوره از مسابقات به مدت 11 شب وبا شركت 8 تيم از پايگاههاي مقاومت بسيج  با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم قهرماني سپاه ناحيه كرمانشاه برگزار شد.
 درپايان اين مسابقات تيم حوزه 6 امام صادق (ع) مقام اول را كسب نمود وتيم هاي پايگاه پيروان امام علي (ع)  و هيات رزمندگان اسلام به ترتيب به مقام هاي دوم وسوم رسيدند و تيم شهيد افشين سليماني مقام چهارمي اين دوره از مسابقات را كسب نمود.
در این دوره از بازی ها كاپيتان با تجربه و با اخلاق تيم شهيد افشين سليماني بعنوان مرد اخلاق انتخاب و معرفی شد .
 محمدحسین ماهوتیان که از فعالان حوزه مطبوعات نيز مي باشد سابقه بازي در چند تيم از ليگ يك و زيرگروه را در کارنامه خود دارد .
دروازه بان و کاپیتان تیم فوتسال شهيد افشين سليماني در سخنانی ضمن قبول طاعات و عبادات همه به درگاه احدیت در ماه مبارک رمضان از همه عوامل اجرایی این مسابقه و داوران تقدیر و تشکر کرد و در خصوص کسب عنوان بهترین بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات گفت : امیدوارم شاهد بازی هایی باکیفیت و اخلاق مدار باشیم. ماهوتیان ادامه داد : سزاوار است مسئولان ورزشی برای ارتقای سطح فرهنگ باشگاه‌ها و بازیکنان تیم‌ها، تمهیدات و برنامه‌های‌ مناسبی ارائه دهند و موارد نقض اخلاق در ساحت ورزش را کنترل کرده و با آن برخورد مناسب داشته باشند.
 وی در پایان با بیان اینکه اخلاق و منش پهلواني در خون و رگ ما ايرانيها وجود دارد ، اظهار داشت : ورزشكاران ایران اسلامی همواره با اقتدا به اميرالمومنين طوری در مسابقات ظاهر شده اند كه از يك جوان ايراني انتظار مي رود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار