رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی:
رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت: شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه در قسمت نهضت سواد آموزی دارای رتبه اول است.
کد خبر: ۲۷۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ایوب محمدی پوراظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی در قسمت ها و آیتم های مختلف در حال پیشرفت و ترقی است. 
محمدی پور گفت: ثلاث باباجانی شهرستانی مرزی، جنگ زده با وسعت و پراکندگی بالایی است و این امر باعث محرومیت بیش از پیش این شهرستان شده است. 
رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در ادامه گفت: در قسمت ها و آیتم های مختلف شهرستان در حال پیشرفت و ترقی است و در حال حاضر نهضت سواد آموزی شهرستان بعد از وقفه یک ماه در رتبه اول قرار دارد. 
وی خاطر نشان کرد: نهضت سواد آموزی در دو سال گذشته نیز در رتبه های نخست استان بوده و این در سایه همدلی و تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی به دست آمده است.
 محمدی پور افزود: در بخش کمی و کیفی وضعیت تحصیلی دانش آموزان شهرستان نیز با کسب نمرات بهتر نسبت به سنوات گذشته در رتبه های بهتری قرار خواهد گرفت. 
این مقام مسئول همچنین بیان کرد: در سال جاری تحصیلی ما شاهد کسب رتبه های نخست توسط همکاران فرهنگی در بخش های مختلف فرهنگی، علمی و ... در سطح استان بودیم. 
رییس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی با اشاره به سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش گفت: سازماندهی نیروهای آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی از هفته آینده شروع خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار