روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه در نشستی که به میزبانی کانون فرهنگی هنری مسجد نورالحسین برگزار شد، با مدیران کانونهای فرهنگی مساجد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 08 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازاداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس آرش رضایی درابتدا ضمن تبریک دهه پرفیض کرامت با تأکید بر اینکه مسجد محوری از اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری است، گفت: نقش مساجد به عنوان مکانی جهت زیرساخت اصلی و اساسی برای رشد فرهنگی و اجتماعی و پرورش سرمایه اجتماعی باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مساجد در تمام طول تاریخ، مرکز توسعه و گسترش تمدن و فرهنگ غنی و ارزشمند اسلامی بوده اند، افزود: مساجدعلاوه بر جایگاه معنوی و روحانی که دارد، کانون فعالیتهای اجتماعی نیز می باشد.شهردار کرمانشاه تصریح کرد: کانونهای فرهنگی مساجد باید نسل جوانی آگاه به زمان، بصیر و خردمند و توانا پرورش دهد. 
  درادامه جلسه حجت الاسلام زین الدین ریس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز طی سخنانی گفت: امسال در کمیسیون فرهنگی شورای شهر به کانونهای مساجد نگاه ویژه ای داشته ایم و برای سال آینده هم در بودجه حمایتهای مناسبی درنظر خواهیم گرفت.
وی خواستارهماهنگی بیشتر بین کنونهای مساجد با حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه شد.
در ادامه دکتر موسوی اجاق عضوکمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از شهردارکرمانشاه که پیگیر برپایی این جلسات است و مباحث فرهنگی را از مساجد شروع کرده است تشکر کرد.
وی با بیان اینکه درسالهای اخیر کمکهای خوبی توسط شورا در مباحث فرهنگی وعمرانی و خدماتی شده است، به استفاده بهینه از پتانسیل کانونهای مساجد در راستای هم افزایی بیشتر با برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار