روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه:
جلسه نظارت ستادی به منظور نظارت بر عملكرد اداره کل اوقاف و امور خيريه استان کرمانشاه با حضور قائم مقام، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان ، روز گذشته در سالن اجتماعات این اداره‌كل تشكيل شد.
کد خبر: ۲۷۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 11 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:حجت الاسلام عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم گفت: برای رسیدن به اهداف سازمان همه ما وظیفه داریم با تمام توان تلاش کنیم و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و به دنبال فرصت برای برطرف نمودن ضعفها باشیم.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه این جلسه گفت: سال 95 سال اقدام و عمل است و همه ما می بایست برای رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی و سازمان ولایی اوقاف و امور خیریه کوشا باشیم.
عبدالرضا عابد افزود: امیدواریم با همت و تلاش همه همکاران و مسئولین در سال آتی بتوانیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام به دنبال تضعیف و منافع خود هستند و هیچ گاه ملت سرافراز ایران تسلیم خواسته های شوم آنان نخواهند شد.
عابد تصریح کرد: ما در اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت که همانا اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است گام های موثری برداریم.
وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان فرمودند که مسئولین اجرایی کشور نباید به دیگر کشورها امید داشته باشند و باید در مسیر خودکفایی و اتکا به خود حرکت کنند.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه بیان داشت: ایران اسلامی در دنیا به جهت جمعیت یک درصد و به لحاظ مساحت دو درصد کل جهان را دارا می باشد از جهتی 7 درصد ذخایر  دنیا را به خود اختصاص داده است و این امر نشان می دهد که ما از هر نظر دارای ظرفیت و توانمندی هستیم .
عابد تصریح کرد: امروز که توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را داریم باید از این فرصت برای خدمتگذاری صادقانه و خالصانه استفاده بهینه داشته باشیم که باقیات صالحاتی برای خود بجای بگذاریم.گفتنی است؛ در این جلسه، روند فعاليت‌ها و عملكرد صورت گرفته در سال گذشته ارائه شد و در ادامه نيز راهكارهايی برای برنامه‌های آتی بیان شد.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار