شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه مسجدمحور کردن اقدامات فرهنگی را رویکرد اصلی شهرداری در حوزه مباحث اجتماعی عنوان کرد و گفت: حاضریم یک پروژه عمرانی را انجام ندهیم و بودجه آن‌را صرف اقدامات فرهنگی کنیم.
کد خبر: ۲۹۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 16 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آرش رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عرضه و تقاضا یکی از موضوعات محوری در تمام مباحث فرهنگی و اجتماعی است که باید بدان توجه داشته باشیم.
شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه تقاضا موجب عرضه می‌شود و از سویی عرضه نیز تقاضا را ایجاد می‌کند، ادامه داد: معضلات اجتماعی را می‌توانیم با امکانات فعلی سامان‌دهی کنیم، مثلا در حوزه مساجد یک‌هزار میلیارد تومان امکانات سخت‌افزاری وجود دارد که باید از آن در اصلاح بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت.
وی مسجدمحور کردن اقدامات فرهنگی را رویکرد اصلی شهرداری در حوزه مباحث اجتماعی عنوان کرد و متذکر شد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه 500 میلیون تومان برای انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی در مساجد این شهر مصوب کرده است و با این شرایط می‌توانیم عمق نفوذ مساجد در محلات را افزایش بدهیم.
چرضایی خواستار همکاری تمام مسؤولان و نهادهای مربوطه برای سامان‌دهی اوضاع فرهنگی در شهر کرمانشاه شد و افزود: ما حاضر هستیم یک پروژه عمرانی را انجام ندهیم و بودجه آن‌را صرف اقدامات فرهنگی کنیم، چراکه باید مباحث شهروندی همسان با اقدامات عمرانی و... پیش برود.
این مسؤول اقدامات فرهنگی را بسیار مهم و انجام برنامه‌های فرهنگی مناسب با محوریت مردم را الزامی بیان کرد و یادآور شد: شهرداری کرمانشاه برای انجام اقدامات فرهنگی در کنار سایر نهادهای متولی موضوعات فرهنگی اعلام آمادگی می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار