مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه روانسر:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر گفت: ولایت امروز ما امتداد ولایت و امامت رسول خدا (ص) است.
کد خبر: ۲۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 20 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام ایوب حیدری در مراسم جشن عید غدیر که در مجتمع فرهنگی تبلیغی روانسر برگزار شد؛ افزود: باید توجه داشت که غدیر تنها یک واقعه تاریخی و زودگذر نیست بلکه امتداد رسالت نبوی است. 
وی تصریح کرد: امروز قوام نظام و کشور ما به قوام ولایت است و دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال آن هستند که ولایت را از ما بگیرند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر اضافه کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سایه پیروی از ولایت رقم خورد و عزتمندی هایی که در سه دهه گذشته به دست آورده ایم در سایه تبعیت از ولایت است.
حجت الاسلام حیدری با اشاره به آیه 67 سوره مائده در قرآن کریم به اهمیت و بزرگی غدیر خم پرداخت و بیان کرد: خداوند متعال در این آیه رسالت پیامبر(ص) را منوط به ابلاغ ولایت و رهبری دانسته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر نیز گفت: خاورشناسان بسیاری به بررسی شخصیت والای حضرت علی (ع) پرداخته اند و در خصوص کمالات و فضایل آن بزرگوار نوشته های فاخر و ارزشمندی را به یادگار گذاشته اند.
حجت الاسلام رهبر محمدی افزود: مهمترین پیام غدیر این است که امت اسلامی و مسلمانان در هیچ مقطعی از تاریخ نباید بدون ولایت و رهبری باشند.
وی تصریح کرد: هر جا که امت ها از امامت و ولایت جدا افتاده اند، جامعه با مخاطره مواجه شده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار