فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: آب و برق مدارس استان کرمانشاه به دلیل بدهی تحت هیچ شرایطی قطع نشود.
کد خبر: ۲۹۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت‌های آب، برق و گاز نباید تحت هیچ شرایطی خدمات خود را به مدارس تعطیل کنند، اظهار داشت: این دستگاه‌ها نباید به‌دلیل بدهی احتمالی در سال تحصیلی جدید آب، برق و گاز مدارس را قطع و دانش‌آموزان و معلمان را با مشکل مواجه کنند.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تقویت مراکز تعلیم و تربیت در استان کرمانشاه عنوان کرد: تعالی و پیشرفت جامعه از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و باید مسئولان مربوطه توجه بیشتری به معلمان و دانش‌آموزان در این عرصه داشته باشند.
وی با بیان اینکه آموزش ‌و پرورش دستگاهی است که تمام نهادها باید برای انجام رسالت صحیح آن به کمک او بیایند، گفت: تمام مدیران شهرستان‌ها آمادگی خود را برای حضور در مدارس نزدیک محل کار خود در روز سوم مهر ماه به منظور تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند.
رنجبر وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 4600 مدرسه در سطح استان کرمانشاه فعال است، عنوان کرد: از مهر ماه امسال تعداد 325 هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می‌شوند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه 28 هزار فرهنگی و معلم امسال کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را برعهده دارند، افزود: امسال 29 هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی در استان کرمانشاه به مدرسه می‌روند.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار