رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه از برگزاری مراسم گردهمایی بزرگ ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در اوایل آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 18 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، سالار احمدزاده ظهر امروز در دیدار قهرمانان پارالمپیک و المپیک با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از برگزاری مراسم گردهمایی بزرگ ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه ایام سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصادف با فرا رسیدن ماه محرم شد، گفت: این مراسم اوایل آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه تجلیل از قهرمانان مدال‌آور مسابقات جهانی و بین‌المللی تاکنون سه بار در کرمانشاه انجام گرفته است، گفت: امسال برای چهارمین بار این مراسم انجام می‌پذیرد و از ورزشکاران مدال‌آوران پارالمپیک و المپیک استان کرمانشاه تجلیل صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فضاهای مسقف در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: امام جمعه کرمانشاه همواره به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه دارند و حمایت‌های بسیاری در این زمینه داشته‌اند.

وی از توجه ویژه به ورزش‌های همگانی در هشت منطقه شهرداری شهر کرمانشاه سخن گفت و متذکر شد: 18 مربی زن و 20 مربی مرد در محلات حاشیه شهر اقدام به آموزش می‌کنند و به‌صورت رایگان خدماتی ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار