مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از اعزام تیم المپیاد استان کرمانشاه در 18 رشته در قالب 21 نفر به مرحله کشوری هفدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 18 October 2016
به گزارش تابناک از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه؛ داود ناصری امید گفت: منتخبین اعزامی به این مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی که از سوی اداره کل در سالجاری برگزار شد، شرکت کرده بودند.
وی افزود: امسال تیم مهارت استان کرمانشاه در 18 رشته آجر چینی، کاشی کاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، مکاترونیک، فناوری مد، تاسیسات الکتریکی، کابینت سازی، جوشکاری و طراحی توسعه وب، آکواترونیک، اتصالات چوبی، الکترونیک، طلا و جواهر سازی، صافکاری خودرو، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکاترونیک، قنادی، نقاشی خودرو به همراه 19 نفر کارشناس و سه نفر عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت می کنند.
وی برگزاری مسابقات ملی مهارت را باعث شکوفایی خلاقیت و استعداد های مهارت آموزان دانست و گفت: رفع نواقص کاری و بهره گیری از دانش روز را می توان از نتایج این مسابقات عنوان کرد.
ناصری امید با تاکید بر لزوم توجه به آموزش فنی و حرفه ای در جامعه آن را یکی از نیازهای روز خواند و خواستار توجه به این مهم از سوی متولیان امر شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت از دوم تا پنجم آبان امسال در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج با رقابت شرکت کنندگان برگزار می شود و برگزیدگان این مسابقات به مسابقات جهانی 2017 که در کشور متحده عربی ابوظبی برگزار می شود اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار