عضو شورای شهر کرمانشاه:
عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: ۲۲۰ هکتار از پادگان سروران در اختیار شهرداری کرمانشاه قرار می‌گیرد تا به وسیله آن چند گره ترافیکی در شهر رهاسازی شود.
کد خبر: ۳۱۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 18 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، حجت الاسلام زین الدین سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت : جلسه بررسی موضوع نحوه ی خروج پادگان های نظامی ارتش به خارج از محدوده شهر برگزار شد و ۲۲۰ هکتار از اراضی پادگان سروران بزودی در اختیار شهرداری قرارخواهد گرفت و امیدواریم شاهد رها سازی چند گره ترافیکی و کاهش بار ترافیک باشیم.

وی افزود : در همین راستا جلساتی با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر شهردار کرمانشاه و فرماندهان قرارگاه منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و امیدوراریم با اجرای این طرح شاهد توسعه زیر ساختهای شهری باشیم.

حجت الاسلام زین الدین با تاکید بر اینکه اقدم مثبت خروج پادگان های نظامی از محدوده شهری هدیه مقام معظم رهبری به مردم کرمانشاه است گفت: مکاتباتی نیز با دفتر مقام معظم رهبری انجام شده است که پاسخ به این مکاتبات مثبت بوده و امیدورام هرچه زودتر مردم فهیم کرمانشاه و شهروندان عزیز از نتایج مثبت این رخداد بهره مند شوند.

وی افزود: کار گروهی نیز در این زمینه تشکیل شده است تفاهم نامه ای بین مسئولین شهرداری وفرماندهان قرارگاه منعقد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار