رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که ٧٤ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده است.
کد خبر: ۳۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، قباد خنجری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی مشخص شد که یک باند قاچاق مواد مخدر قصد دارد یک محموله را با استفاده از یک دستگاه تریلر ماک در پوشش بار برنج از استان های جنوبی به استان های غربی کشور منتقل کند. 
وی افزود: به منظور دستگیری قاچاقچیان و انهدام باند دو تیم از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه وارد محدوده استان همدان شدند و پس از انجام هماهنگی های لازم چهار تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان را نیز با خود همراه کردند. 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه عنوان کرد: در نهایت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند خودروی مورد نظر را در یکی محورهای ورودی استان همدان متوقف کردند. 
خنجری افزود: پس از انجام بررسی های فنی ٣٨ بسته حشیش با وزن ٧٤ کیلوگرم از این تریلر کشف شد. 
وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس در استان کرمانشاه است، گفت: تمام توان خود را به کار می گیریم تا فضا را برای سوداگران مرگ نا امن کنیم. 
سردار امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه پیش از این اعلام کرده بود که در هفت ماه سپری شده از سال جاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر 29 باند متلاشی و 111 نفر دستگیر شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار