شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت: طی ۲ ماه اخیر بیش از 70 درصد و معادل 50 هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر منطقه 5 شهر کرمانشاه از پوشش آسفالت بهره‌مند شده است.
کد خبر: ۳۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 18 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،آرش رضایی امروز اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر بخش اعظمی از شهرک نوکان جزو شهرک‌های الحاقی به منطقه پنج شهر کرمانشاه آسفالت شد.

شهردار کرمانشاه افزود: طی دو ماه اخیر بیش از 50 هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر منطقه پنج شهر کرمانشاه از پوشش آسفالت بهره‌مند شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 هزار متر مربع از معابر این منطقه از سوی پیمانکاران شهرداری کرمانشاه برای پوشش کامل آسفالت در دستور کار است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد منطقه 5 کرمانشاه با 50 هزار متر مربع توناژ خالص آسفالت بدون محاسبه زیرساخت آن دارای روکش آسفالت است.

این مسؤول ادامه داد: در ارائه خدمات شهری به ویژه پوشش آسفالت و زیباسازی معابر توجه ویژه‌ای به مناطق محروم، کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه لحاظ کردیم.

رضایی یادآور شد: انجام امور عمرانی در شهر کرمانشاه، شرایط مناسبی برای ادامه فعالیت در بخش فرهنگ‌سازی را به دنبال دارد و شهروندان نیز با مشاهده خدمات شهرداری و پاکیزگی شهر دیگر زباله و نخاله‌های شهری را در معابر نمی‌ریزند و سعی بیشتری در رعایت نظافت و بهداشت شهر دارند.

به گفته شهردار کرمانشاه، بیش از 30 هزار متر مربع روکش بلوار شهرک ظفر کرمانشاه طی مدت مذکور صورت گرفته که به نوعی یک حرکت جهادی و حاصل تلاش خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای خدوم شهرداری کرمانشاه است.

این مسؤول تاکید کرد: آسفالت حدود 20 هزار متر مربع از این منطقه از سوی شهرداری کرمانشاه در دست انجام است.

رضایی با اشاره به اندیشیدن تمهیدات لازم در خدمات‌رسانی به منطقه پنج کرمانشاه اظهار داشت: زمین‌های این منطقه در ابتدا فقط دارای چند بوته درخت و جاده‌ای خاکی بود، اما اکنون با تلاش شهرداری کرمانشاه، خدمات فراوانی در راستای ایجاد فضای سبز، اماکن تفریحی بسیار زیبا، رنگ‌آمیزی جداول، روکش آسفالت، روشنایی معابر و... ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار