رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای پروژه‌های اقتصادی و درآمدزایی تمام واحدهای استان را موظف دانست و گفت: برای حل مشکلات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدوین یک‌برنامه محوری و هدفمند الزامی است.
کد خبر: ۳۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 26 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حسین کریم ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: حجم کارها در دانشگاه علوم پزشکی بسیار بالا است و برای کسب موفقیت نیاز به همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های استان است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه باید در کنار خدمت‌کردن به مردم درآمدزایی هم داشت، گفت: باید به‌سمتی حرکت کنیم که از ریال‌به‌ریال بهره‌وری خاصی حاصل شود.

این مسؤول برای حل مشکلات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدوین یک‌برنامه محوری و هدفمند را الزامی دانست و گفت: گرفتاری‌ها و مشکلات دانشگاه نارضایتی مردم را به‌دنبال دارد.

وی از آماده بودن برنامه‌های اجرایی سال 96 این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: هدف، حرکت استان برروی ریل پیشرفت است.

کریم دراجرای پروژه‌های اقتصادی و درآمدزایی تمام واحدهای استان را موظف دانست و بیان کرد: امسال از تربیت تمام رشته‌های تخصص در دانشگاه علوم پزشکی بهره‌مند هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کم توجهی به استخدام نیرو در کادر درمانی با توجه به مرزی بودن و محروم بودن استان را از دیگر مشکلات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: نیازمند حمایت و کمک بیشتر مسؤولان هستیم.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به جذب نخستین گروه از دانشجویان خارجی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاظر تاسیس دانشگاه علوم پزشکی را در سلیمانیه عراق در دستور کار است.

 علی‌رضا احمدی از بیمارستان بلا‌استفاده در شهرستان قصرشیرین ابراز تاسف کرد و گفت: استان کرمانشاه درگرفتن اعتبارات محروم مانده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار