فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از پلمپ 18 واحد صنفی متخلف در یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدرضا یاری روز پنجشنبه گفت: این تعداد واحد صنفی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شد.
وی با بیان این که پرونده واحدهای صنفی برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است افزود: پلمپ این تعداد واحدهای صنفی، همسو با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق در شهرستان صورت گرفته است.
وی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق با شدت، جدیت بیشتر و به طور مستمر در دستور کار است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس در سرپل ذهاب اجرا شده است.
سرهنگ یاری افزود: بازدید از واحدهای صنفی سرپل ذهاب در قالب گشت مشترک با حضور نیروی انتظامی، شبکه بهداشت ، اتحادیه اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت در جهت جلوگیری از هرگونه فروش کالاهای غیر استاندارد، قاچاق و غیربهداشتی در سطح شهر انجام شده است.
وی از اقشار مختلف مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار