معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه از ایجاد حدود 2 هزار و 120 فرصت شغلی جدید برای مددجویان این نهاد حمایتی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، رشید جلیلیان روز یکشنبه گفت: 286 میلیارد و 16 میلیون ریال تسهیلات اشتغال برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی در اختیار مددجویان زیرپوشش در استان قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه تسهیلات اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال از محل منابع امداد و اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل به مددجویان دارای مهارت و توانایی پرداخت می شود، افزود: امسال نزدیک به 550 فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از منابع امدادی و هزار و 563 فرصت نیز با تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شده است.
جلیلیان در ادامه به ایجاد 500 فرصت شغلی برای دانش آموختگان دانشگاهی زیرپوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 96 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل و منبع درآمدی پایدار به دانش آموختگان مددجو در استان اعطا شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: دانش آموختگان به کار گمارده شده دارای مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند که مشاغلی مرتبط با مدارک دانشگاهی خود پیدا کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال آسان و پایدار برای نیازمندان است، گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری و با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان زیرپوشش پرداخت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار