همزمان با سالروز شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز، فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه و پرسنل این پایگاه روز دوشنبه از سرای سالمندان ارم کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، امیرسرتیب دوم یوسف قربانی در این دیدار گفت: یکی از خصلت های بارز شهید کشوری سرکشی و عیادت از اقشار مختلف مردم بود و امروز به یاد این شهید بزرگوار و دیگر شهدای هوانیروز کرمانشاه وظیفه خود دانسته که از سالمندان که پیشکسوت و گنجینه جامعه هستند از نزدیک دیدار کنیم.
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه شهید کشوری چه در بعد نظامی و چه در بعد اخلاقی برای همه نیروهای نظامی کشور یک الگو است، افزود: سالمندان برای جامعه گنجینه ای از تجربه و فضایل اخلاقی هستند که آنها را باید مثل امنیت مرزهای کشور نگهداری و حفظ کرد.
در ادامه این دیدار مسوول سرای سالمندان ارم کرمانشاه گفت: تمامی افراد این سرا زیرپوشش بهزیستی استان هستند و با اجازه قوه قضاییه به اینجا منتقل شده اند و هم اکنون ظرفیت پذیرای 80 سالمند دارد که این ظرفیت پر است.
خدامراد اکبری با بیان اینکه هزینه نگهداری و پذیرای هر فرد سالمند در ماه 14 میلیون ریال است، گفت: بهزیستی برای هر سالمند در ماه پنج میلیون ریال یارانه پرداخت می کند و مابقی با کمک خیران استان تامین می شود.
در پایان این دیدار یوسف قربانی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز از زحمات خدمتگزاران و مدیر سرای سالمندان ارم با اهدای گل تقدیر کرد.
استان کرمانشاه سه سرای سالمندان دارد که در آنها 299 سالمند نگهداری می شود.
شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری 18 آذر 59 در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار