مسئول پیگیری ساخت مصلای کرمانشاه احداث مصلای کرمانشاه تاکنون پیشرفت 20 درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد کرمي با اشاره به اینکه تاکنون حدود پنج میلیارد تومان برای ساخت مصلای کرمانشاه هزینه شده است گفت:اعتبار مورد نیاز برای اتمام فاز نخست مصلای کرمانشاه را 25 میلیارد توماندیگر است در صورت تخصیص اعتبار، فاز اول این پروژه ظرف سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول پیگیری ساخت مصلای کرمانشاه مسجد و شبستان‌ها را از بخش های فاز نخست این پروژه دانست و گفت: فاز اول مصلا در زمان بهره‌برداری ظرفیت اقامه نماز حدود 50 هزار نفر را دارد.

کرمی با بیان اینکه فاز دوم مصلای کرمانشاه شامل ساخت فضاهای جانبی نظیرآمفی تئاتر، کافی نت، کتابخانه، دارالشفاء، سالن ورزشی، سالن غذاخوری و ... خواهد بود، ادامه داد: قرار است فاز سوم مصلای کرمانشاه نیز شامل فضاهای تجاری برای اداره امور مصلا باشد.

به گفته کرمی در صورت راه‌اندازی فاز اول، ساخت مصلا فازهای دوم و سوم آن به طور همزمان و از محل پیش‌فروش واحدهای تجاری ساخته خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال اعتبار زیادی برای ساخت مصلای کرمانشاه اختصاص پیدا نکرده است، گفت: تنها مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این پروژه اختصاص داده شده است. کل اعتبار مورد نیاز برای اتمام ساخت هر سه فاز این پروژه 100 میلیارد تومان برآورد شده است.

کلنگ ساخت مصلای بزرگ کرمانشاه که در ضلع شرقي ميدان شهدا کرمانشاه واقع است، در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و در سال 1390 به زمین زده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار