امام جمعه اهل سنت ثلاث باباجانی مطرح کرد:
کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت ثلاث باباجانی، دین اسلام را خطری جدی برای مستکبران دانست و بر ضرورت صدور وحدت به سایر کشورها به عنوان یک وظیفه اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 17 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،ملا احمد شیخی ضمن تبریک  ایام مبارک ولادت پیامبر رحمت(ص)، اظهار داشت: آیات فراوانی در قرآت به مساله وحدت اشاره دارد، لذا همه ما در مقابل پیام های خدا باید سر تعظیم فرود آورده و در زندگی آنها را بکار بگیریم.

وی وحدت و انسجام را موهبتی الهی خواند و افزود: خدا را شاکریم که در ایران اتحاد بین مسلمانان به الگویی برای سایر کشورهای مسلمان تبدیل شده و همین امر دشمنان را همواره خوار و ذلیل کرده است.

ملا شیخی خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) اولین بنیانگذار وحدت در جهان اسلام است و اکنون وظیفه ما پیروی از این شخصیت بزرگ اسلام و صدور وحدت به سایر کشورهای اسلامی است.

وی اسلام را خطری جدی برای مستکبران بیان کرد و افزود: در این راستا دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل با تشکیل گروهک های تکفیری قصد براندازی و ضربه زدن به اسلام را دارند.

وی در پایان وحدتی را که در کشور ایران زبانزد خاص و عام شده است را مرهون تدابیر مقام معظم رهبری دانست و گفت: این مملکت با چنگ زدن به ریسمان الهی و تمسک به آیات قرآن از تفرقه دوری کنند و به دنبال برادری و وحدت باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار