امام جمعه گیلانغرب، اتحاد و همبستگی امت اسلامی را تنها راه نجات آنان در برابر استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: مهمترین اصل در شرایط فعلی، حفظ وحدت و انسجام مسلمانان در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 23 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسوولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، ایجاد تفرقه در بین مذاهب را از جمله دسایس سازمان یافته دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت: امت اسلامی باید با حفظ وحدت و انسجام در برابر استکبار و دشمنان دین خدا مقاومت و ایستادگی کنند. 
وی با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت مطلقه فقیه، بیان کرد: با خلق حماسه مردم در 9 دی ، این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد.
وی ادامه داد: بی شک فتنه سال 88 بی تردید تقابل یک جناح سیاسی با جناح دیگر در دایره نظام جمهوری اسلامی یا غائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای یسیاسی باورمند به نظام دینی نبود. 
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد که فتنه سال 88، به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب، نظام و ملت بود.
حجت الاسلام مهری افزود: فتنه سال 88 ، نسخه اعطایی نظریه پردازان کودتای مخملین به پیاده نظام شان در داخل ایران اسلامی بود که این توطئه شوم دشمنان با حضور حماسی مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی راه به جایی نبرد و با شکست مواجه شد.
وی ادامه داد: در حماسه 9 دی ، جمهوری اسلامی برای همیشه به پیروزی رسید و نظامی که در راس آن ولایت فقیه نباشد، عین نظام طاغوت است.
خطیب جمعه گیلانغرب گفت: در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی امسال ، تمام کسانی که دل در گرو اسلام، قرآن، نظام اسلامی، انقلاب و آرمان های امام و رهبری و شهدا دارند، با شرکت گسترده یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان به این نظام الهی و آرمان های امام، رهبری و شهدا پایبند هستند.
حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: 9 دی متعلق به ملت ولایتمدار، بصیر و شجاع ایران اسلامی است و هیچ شخص ، جناح، گروه و جریانی نباید این روز تاریخی را به نفع خود تصرف کند که این خیانت به امام، رهبری و مردم ولایمتدار ایران اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار