مدیر امور منابع آب سرپل ذهاب، بهره برداری از چاه های غیرمجاز را از عوامل موثر در کاهش سطح آب های زیزمینی ذکر کرد و گفت: برخورد با بهره برداران چاه های غیرمجاز نیازمند اهتمام بیشتر مسوولان است.
کد خبر: ۳۵۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حسین مرادی روز چهارشنبه اظهارداشت: با هدف حفظ منابع آب های زیرزمینی، برخورد با متخلفان و همچنین انسداد چاه های غیرمجاز در سرپل ذهاب در اولویت کاری است.
وی از انسداد 2 حلقه چاه غیرمجاز در روستای سراب ذهاب از توابع سرپل ذهاب خبر داد و افزود: برخورد قاطعانه با برداشت‌ غیرمجاز منابع آبی در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی در این شهرستان در دست اقدام است. 
وی بیان کرد: شناسایی چاه‌های غیرمجاز در دستور کار تیم‌های گشت و بازرسی این اداره قرار گرفته است و یک حلقه چاه غیرمجاز به عمق 30 متر با میزان آبدهی 6 لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه دیگر با عمق 35 متر با میزان آبدهی هفت لیتر برثانیه در روستای سراب ذهاب که در حال بهره‌برداری بودند، شناسایی و پس از دریافت حکم قضایی با همکاری نیروهای انتظامی نسبت به انسداد این چاه ها اقدام شد.
مدیرامور منابع آب سرپل ذهاب با بیان اینکه پیگیری قضایی مجرمان در مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 10 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی و اقدام حفاظتی در مورد آنها انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار