فوری///
فرمانده انتظامي استان از کشف محموله 88 کيلويي ترياک و حشيش طي يک عمليات ضربتي در شهر کرمانشاه خبر داد
کد خبر: ۳۵۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 31 December 2016

به گزارش تابناک، سردار " منوچهر امان اللهي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان به دنبال کسب يک مورد خبر مبني بر اينكه افرادي به هويت معلوم، اهل و ساکن استان فارس، در قالب يک باند به صورت گسترده در زمينه تهيه و انتقال مواد مخدر از شهرهاي جنوبي به استان کرمانشاه فعاليت دارند، موضوع در دست بررسي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران اداره عمليات ويژه اين پليس با اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبتي، موفق شدند زمان و مکان انتقال محموله به استان کرمانشاه را شناسايي کنند و محور مورد نظر را تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: طي هماهنگي با مقام قضائي، سه اکيپ از ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان به محور کرمانشاه- بيستون اعزام شدند و خودروي موردنظر را به همراه دو سرنشين در حوالي پليس راه بيستون شناسايي کردند، که طي يک عمليات ضربتي خودرو متوقف و دو متهم نيز دستگير شدند.

سردار امان اللهي گفت: در بازرسي از خودروي قاچاقچيان،  15 بسته مواد مخدر از نوع ترياک به وزن تقريبي 55 کيلوگرم با لفافه و 33 بسته حشيش به وزن 33 کيلوگرم با لفافه که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد.

وي خاطرنشان ساخت: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شده اند، همچنين يک دستگاه خودروي نيسان نيز در اين زمينه توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان متذکر شد: مبارزه با مواد مخدر از اولويت هاي ناجا است و نيروي انتظامي در راستاي برقراري نظم و امنيت در جامعه اي سالم، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا گلوگاه هاي فساد را شناسايي کند و پيش از هر اقدام خانمان براندازي، مجرمان را به دست قانون بسپارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار