فرماندار کرمانشاه:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: برق تعدادی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه در اثر بارش برف و کولاک همچنان قطع است.
کد خبر: ۳۶۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 28 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، فضل الله رنجبر در جلسه کمیته بحران شهرستان کرمانشاه در  محل فرمانداری اظهار داشت: برق تعدادی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه در اثر بارش برف و کولاک همچنان قطع است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به قطع برق تعدادی از نقاط روستایی حوزه شهرستان کرمانشاه از شب گذشته گفت: هنوز  برق برخی از روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه قطع است و باید هرچه سریعتر برای وصل شدن برق این روستاها اقدام شود.

رنجبر با بیان اینکه اکنون برق تمامی نقاط شهر کرمانشاه وصل است، عنوان کرد: در رابطه با برق شهر اشکالات جزئی برطرف می‌شود.

وی  با اشاره به حضور فعال پیمانکاران بخش حفاری در بخشهای روستایی این شهرستان گفت: این پیمانکاران می‌کوشند تا تیر برقهای شکسته را در کوتاه‌ترین زمان درست کنند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بارش مجدد برف کار را در این حوزه سخت‌تر کرده است، بیان کرد: اکنون راه بخش سرفیروزآباد مسدود است بنابراین نیازمند همکاری جدی اورژانس، هلال احمر و دیگر نهادها برای باز شدن این مسیر و خدمت‌رسانی مستمر به مردم هستیم.

وی  تهیه و ارائه برآورد خسارت احتمالی ناشی از برف و کولاک اخیر در شهرستان کرمانشاه  را ضروری دانست و اظهار کرد: این برف و کولاک منجر به  شکستگی بیش از 200 تیر برق  در شهرستان کرمانشاه شده است.

رنجبر از سقوط یک دکل برق در مسیر ماهیدشت خبر داد و گفت:  به برخی از ترانسهای برق روستاهای بخش بیلوار و سایر شهرستانها خسارت وارد شده است.

وی افزود: با توجه به در راه بودن توده سرمای پس از بارش برف، آماده‌سازی اردوگاه‌های راهیان نور و کانکسهای موجود در پارک شاهد شهر کرمانشاه برای اسکان احتمالی افراد در برف مانده از سوی هلال احمر و دیگر نهادها ضروری است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به کمبود تعداد موتورهای برق خبازی‌های شهر کرمانشاه عنوان کرد:اکنون شهر کرمانشاه با دارا بودن 1000 خبازی 220 موتور برق دارد، بنابراین در راستای افزایش تعداد خبازی‌های مجهز به موتور برق باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد.

رنجبر با بیان اینکه باید در صورت سیلابی شدن مسیرها در اثر آب شدن برف، تمهیدات لازم در راستای بازگشایی مسیرهای آب و یا ایجاد کانال آب انجام شود، گفت: مردم و انجمنهای مردم نهاد باید با تمام توان از شکستن درختان جلوگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار