شهردار کرمانشاه:
کرمانشاه- شهردار کرمانشاه گفت: در حال حاضر تقاطع شهدای مدافع حرم کرمانشاه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۳۷۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،آرش رضایی اظهار داشت: مسائل عمرانی در شهر کرمانشاه وضعیت متناسب با شأن و جایگاه مردم را ندارد و حجم عظیمی از پروژه‌ها شامل عملیات مانده عمرانی و آیتم‌هایی که باید برای رفاه حال شهروندان متناسب شوند را در پیشرو داریم که اگر بر اساس توان مالی سنواتی تقسیم کنیم چندین سال پشت سر هم نیاز به کار دارد تا بتوانیم به سطح استاندارد و حداقل مطلوبی برسیم.

رضایی مناطق حاشیه شهر کرمانشاه را در اولویت برنامه‌های آسفالت در سال جاری اعلام کرد و افزود: امسال سعی شد با استفاده از چند روش تخصصی با مصالح کمتر سطح وسیعتری را ارتقا دهیم اما همچنان جای کار دارد.

وی با بیان اینکه امسال شهرداری‌های سراسر کشور وضعیت مالی بسیاربدی داشتند، گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه به لحاظ اعتباری بزرگترین پروژه عمرانی غرب کشور با ۱۸۰۰ میلیارد است و علیرغم محدودیت‌های منابع اعتباری در سال ۹۵ با سرعت نسبتا خوبی در حال انجام است.

رضایی گفت: الان به محور تونل اصلی پروژه قطار شهری رسیدیم و در هر دو جبهه شبانه روزی کار می‌شود تدابیری اتخاز شده تا مانیتوری در محل تقاطع بسیج برای اطلاع شهروندان از عملیات اجرای تونل قطار شهری کرمانشاه نصب شود.

وی اظهار کرد: قطار شهری کرمانشاه پروژه‌ای ۱۸۰۰ میلیارد تومانی است و با سالی ۶۰ میلیارد تومان، این پروژه تا ۳۰ سال دیگر طول می‌کشد اما سعی می‌کنیم با جذب منابع پروژه از تا ۷ سال دیگر به اتمام برسد اما منابعی که ما هزینه می‌کنیم به اندازه تورم هر سال نیست و تفاهم نامه‌ای نیز با بانک شهر داریم.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: تقاطع ده مجنون در کرمانشاه به نام شهدای مدافع حرم تغییر کرد و امسال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار