مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف، ضبط و امحاء بیش از 88 تن انواع فرآورده های خام دامی ناسالم از مراکز تهیه، فرآوری و توزیع در استان طی 11 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 28 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: طی 11 ماهه سال جاری تعداد 85 هزار و 691 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان انجام شده است.
وی بیان داشت: طی این بازدیدها 5 هزار و 266 مورد غیربهداشتی تشخیص داده شده و مقدار 88 تن و 803 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی از مراکز تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی کشف، ضبط و امحاء شده است. 
به گفته دکتر پرور، در طی این بازدیدها یک هزار و 753 مورد نمونه برداری و 7 هزار 650 مورد آزمایش بر روی این نمونه ها انجام شده است.
دکتر پرور تصریح کرد: همچنین بیش از 111 تن فرآورده خام دامی از کشتارگاههای دام استان و 71 تن لاشه طیور ضبط شده است. 
این مقام مسئول ضمن تاکید بر اهمیت سلامت مردم،  فعالیت های دامپزشکی و نظارت های مستمر کارشناسان این اداره کل را در سلامت غذایی جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: فعالیت های دامپزشکی اطمینان خاطر و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.
دکتر پرور همچنین یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق پل های ارتباطی همچون سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ارتباط باشند و موارد تخلف، انتقاد و پیشنهادات خود را با آنان در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار