فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از رشد 348 درصدی کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان در سال‌ جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 05 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "داریوش محمدی"، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، انتظامی شهرستان جوانرود با اقدامات اطلاعاتی و هدایت واحدهای تخصصی و یگان‌های اجرایی، موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه داشت.

وی افزود: طی 11 ماه سال جاری کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 348 درصد رشد داشته و البسه، گوشی تلفن همراه، کالای دخانی و ... بیشترین اقلام کشف شده است.

سرهنگ محمدی در ادامه بیان داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی واحدهای گشتی و اقدامات پیشگیرانه این انتظامی، در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان وقوع سرقت 25 درصد کاهش و همچنین کشف انواع سرقت‌ها 33 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و مثبت ارزیابی کردن اقدامات مجموعه انتظامی در راستای کشف کالای

قاچاق و کاهش سرقت گفت: مبارزه با پدیده شوم کالای قاچاق یکی از اولویت‌های مهم انتظامی محسوب می‌شود و پلیس در جهت حمایت از اقتصاد ملی و تولیدکنندگان داخلی لحظه‌ای در این مسیر درنگ نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار