آیین گلنگ زنی بلوار ۳۷متری کیهانشهر با حضور استاندار و معاونان استاندار، شهردارکرمانشاه، فرماندار برگزارشد.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 14 March 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز قاسمی فرد در آیین گلنگ زنی بلوار ۳۷ متری کیانشهر با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: این پروژه توسط شرکت راه یاب اصل به زمان یک سال انجام می شود. 

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۱۰۰ هزار متر خاکبرداری شده است، افزود: بیش از ۶۰ هزار متر مکعب برای جاده سازی  و آسفالت اختصاص دا ده شده است.

شهردار منطقه سه کرمانشاه گفت: در اجرای این پروژه دو هزار تن پیاده سازی و ده هزار متر  با۲۶۰۰ متر مربع جدول گذاری شده که با اعتبار ۱۵ میلیارد. تومان به منظور کاهش بار ترافیکی شهر عملیات اجرایی و کیهانشهر را به بزرگراه امام خمینی متصل می کند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه اتصالی کیهانشهر به بزرگراه امام خمینی( ره) از سال ۸۴ شروع و تا کنون اجرا نشده است، گفت:   که شرق کرمانشاه را شمال شهر ارتباط داده که با حل برخی از مشکلات و با توزیع ترافیک شهربه عنوان معبر استراتژیک شهر کرمانشاه محسوب می شود.

شهردار کرمانشاه گفت: با توافق ارتش جمهوری اسلامی در سال ۹۶ به رینگ شهر متصل و کامل می شود .

 او گفت: این پروژه با طول۲۶۰۰ متر با تلاش هیئت امنای دانشگاه رازی، شهرداری، شورای شهرو فرمانداری توافق خود را در آنچه که منافع دانشگاه رازی و مردم بود انجام که ۱۴۰۰ متر از پروژه در اراضی دانشگاه رازی قرار دارد.

این مسئول با اشاره انجام طراحی آن، گفت: در کمیسیون شورای پنج شهر مطرح که با اعتبار یک میلیاردتومان به اجرای آن اختصاص داد شده که  با پانزده میلیارد تومان هزینه  در بودجه ی ۹۶ برای اجرای آن به تصویب رسیده و اجرایی می شود.

رضایی به تقاطع ده مجنون هم اشاره کردو گفت: پیشرفت بااجرای پروژه کم‌پیشرفت اجرای پروژه در خرداد امسال ۱/۵ برابر نسبت به دو سال گذشته بوده که نقص در شبکه فاضلاب باعث تاخیر در افتتاح  این پروژه بود.

 وی گفت: برای اجرای این پروژه منابع مطلوبی داریم که با تلاش همکارانم در اردیبهشت پروژه را افتتاح کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار