مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از وجود 24 نقطه حادثه خیز در راه های استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 02 April 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی، با اشاره به وجود 66 نقط حادثه خیز در استان تا چندی پیش، گفت: پیش از این 260 نقطه حادثه خیز در سطح راه های استان شناسایی شده بود که با تغییر چند باره در فرمول نقاط حادثه خیز این تعداد به 66 نقطه کاهش یافت.

وی افزود: از این تعداد نیز طی امسال و سال گذشته، 42 نقطه رفع مشکل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 24 نقطه حادثه خیز در سطح راه های استان وجود دارد، گفت: رفع حادثه خیزی این نقاط نیازمند اعتبارات بسیار است.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات رفع مشکل این نقاط نیز از اواخر فروردین ماه سال آینده شروع می شود.

خسروانی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در حوزه ایمن سازی راه های استان در آستانه نوروز صورت گرفته، خط کشی راه ها، نصب تابلوهای اطلاعاتی و هشدار دهنده و شستشوی علائم را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و رفع برخی نقاط حادثه خیز هم اکنون می توان گفت راه های استان برای تردد مردم امن هستند.

خسروانی خاطرنشان کرد: البته امنیت جاده تاثیر اندکی بر کاهش آمار تصادفات خواهد داشت، زیرا بر اساس بررسی های صورت گرفته عمده دلیل تصادف خطای انسانی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان است.

وی مسیرهای دوطرفه از جمله مسیر کامیاران - کرمانشاه، اسلام آبادغرب-حمیل و روانسر-کرمانشاه را از جمله مسیرهای حادثه خیز عنوان کرد و از رانندگان خواست در این مسیرها بیش از پیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار