اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶ با حضور نماینده فرماندار،روسای ادارات تعزیرات حکومتی،اصناف،امور مالیاتی،بسیج،اماکن نیروی انتظامی،نماینده شورای شهرستان و رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در محل اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه برگزار گردید.
کد خبر: ۴۱۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از پاوه،رئیس کمیسیون نظارت شهرستان پاوه در ابتدا ضمن تبریک سال نو و نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال خواستار تمرکز بیشتر فعالیتهای اعضای کمیسیون نظارت در این راستا شد.

شاهرخ دولتخواه به ایجاد مشاغل و بنگاههای کوچک تولیدی و زود بازده در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود:امید است در این سال با همکاری و تعامل بیشتر اعضای کمیسیون نظارت بتوانیم در حوزه کاری مباحث مطروحه و مصوبات جلسات و اجرای دقیق قوانین را دنبال نماییم تا شاهد جامعه ای قانونمند و سالم باشیم.

وی گزارش مختصری از اتحادیه های صنفی،نحوه قیمت گذاری کالاها در سال گذشته،تعداد برگزاری اجلاس روسای اصناف،تعداد پروانه های صادره،باطله،تعداد بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف در سال ۹۵ و تعداد تشکیل پرونده تخلف واحد های صنفی و.... را به سمع و نظر حاضرین رساند.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه به اظهار نظر پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار