رئیس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، از ارائه ۷۰ مقاله در نخستین کنفرانس بین‌لمللی «فناوری و انرژی‌های سبز» سبز خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  مهر، بهروز بادکو امروز پنج‌شنبه در نخستین کنفرانس بین‌المللی «فناوری و انرژی سبز» که به همت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و با حضور جمعی از پژوهشگران داخلی و خارجی در این حوزه در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: برای برگزاری این کنفرانس فعالیت های متعددی صورت گرفت که از جمله آن فعالیت ها می توان به گرفتن مجوز از طرف هیات امنا، وزارت کشور و مجموعه جهاد دانشگاهی نام برد.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه جهت اجرای کنفرانس خبر داد و افزود: دو نمایه جهت برگزیده شدن مقالات، در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) تشکیل شد.

رئیس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: بیشترین مقالات ارسال شده در حوزه برق و معماری ارائه شده است که حجم عظیم مقالات مربوط به استانهای تهران، اصفهان، اراک، تبریز و همدان است.

وی یادآور شد: حدود ۷۰ درصد از مقالات خارج از استان کرمانشاه ارائه شده است.

به گفته بادکو با توجه به اینکه این کنفرانس اولین تجربه در استان کرمانشاه بود گستردگی مقالات بسیار چشمگیر بود.

وی ادامه داد: ۳۰۰ مقاله در ۶ محور جداگانه به دبیرخانه ارائه شد که پس ار داوری ۷۰ مقاله برتر برای ارائه شفاهی برگزیده شد.

بادکو ابراز داشت: همچنین در بخش فناوری ۱۸ طرح بر اساس محورهای ۶ گانه به دبیرخانه کنفراس ارسال شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است برگزاری این همایش بتواند سبب فرهنگسازی در استفاده از انرژی پاک و سبز باشد و در کشور شاهد تغییرات چشمگیر در بهبود وضع صنعت و توسعه فناوری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار