کیومرث فلاحی در گفتگو با تابناک :
مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت:ماهانه بین 55 تا 60میلیارد تومان حقوق و مزایا به 40 هزار خانوار اعم از مستمری بگیران ،بازنشستگان و فوتی ها در استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 10 May 2017
کیومرث فلاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تعداد بیمه شدگان 246هزار نفر بیمه شده اصلی با جمعیت تحت پوشش 800هزار نفری در استان می باشد .
وی خاطر نشان کرد:درسال گذشته 800هزار جلد دفترچه با میانگین هر دفترچه 20 برگ در استان صادر شده که هزینه چند میلیارد را در بر داشته است اما با اجرای طرح دفترچه در مصرف کاغذ و حتی دارو نیز صرفه جویی می شود.

فلاحی تصریح کرد:مراکز درمانی تحت پوشش سازمان بیشترین مراجعه کننده گان را دارند و لذا نسخی کنده نمی شود و در مصرف برگ های دفترچه در آنجا صرفه جویی خواهد شد ما قصد داریم امسال این برنامه در مراکز غیر سازمانی همچون بیمارستان و کلینیک ها نیز اجرا کنیم.

به گفته این مسئول:تمدید و تعویض دفترچه ها زمانبر و طولانی شده ولی با اجرای این طرح دیگر مشکلات متعددی همچون گم شدن دفترچه ،جلوگیری ازمصرف بی رویه دارو و خیلی مواردرا شاهد نخواهیم بود .

فلاحی تاکید کرد:هر کدام از بیمه شدگان می توان با مراجعه به مراکز درمانی بدون دفترچه و ارایه مشخصات خود از خدمات درمان استفاده نمایند و حتی از مصرف داروهای که در برخی نسخ برای بیمار تکرار می شود جلوگیری نمود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار