رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه معتقد است، امکان اجرای طرح "خط ویژه" در خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد مرادی، اظهار کرد: در اهمیت راه‌اندازی "خط ویژه" تردیدی نیست، اما در خیابان‌های اصلی شهر کرمانشاه که عمده ترافیک در آن متمرکز است عملا امکان اجرای این طرح وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس‌های شهری در مسیر ویژه‌ای تردد می‌کنند و این مسیر برای استفاده خودروهای امدادرسان نیز آزاد است.

مرادی تصریح کرد: خوردوهای امدادرسان پلیس، آتشنشانی و اورژانس می‌توانند از این مسیر استفاده کنند، ولی امکان ایجاد مسیر ویژه جدایی برای آنها در خیابان‌های مرکزی شهر واقعا وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاهريال گفت: هم اکنون نیز در ساعات بعدازظهر با ترافیک سنگین در خیابانهای اصلی شهر مواجه هستیم و کم کردن یک لاین از این خبابانها می‌تواند دردسرساز شده و ترافیک را به شدت افزایش دهد و در همین راستا امکان اجرای این طرح در این مناطق وجود ندارد.

مرادی افزود: در خصوص راه اندازی خط ویژه در بلوار شهید بهشتی هم ضرورتی نیست، زیرا این مسیر به طور عمده ترافیک چندانی ندارد و سایر خودروها با دیدن خودروهای امدادی کنار می‌کشند و راه را باز می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار