فرماندار کرمانشاه از پایان یافتن کار بازشماری 446 صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی این شهر و ارسال نتایج آن به هیات نظارت بر انتخابات استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر اظهار کرد: شب گذشته کار بازشماری صندوق های اخذ رای شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه به اتمام رسید و صبح امروز نتایج کامل را در قالب صورتجلسه ای به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در بازشماری صندوق های اخذ رای، آراء 50 نامزد اول انتخابات مدنظر قرار گرفت که این کار در حضور هیات نظارت استان و شهرستان، نماینده دادستانی، هیات اجرایی، بازرسان ویژه و هیات بازرسی شهرستان صورت گرفت.

رنجبر تاکید کرد: پس از اعلام نظر هیات نظارت بر انتخابات استان، نتیجه بازشماری 446 صندوق اخذ رای به صورت رسمی از سوی هیات های نظارت و اجرایی انتخابات اعلام و به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص نتیجه بازشماری صندوق های اخذ رای را کذب و فاقد هرگونه اعتبار دانست.

وی تصریح کرد: از مردم و نامزدهای انتخابات می خواهم تا به خبرهایی که از طریق مراجع غیررسمی اعلام می شود توجه نکنند و منتظر نظر هیات نظارت استان کرمانشاه باشند.

رنجبر در پایان گفت: تلاش هیات نظارت استان و هیات اجرایی شهرستان کرمانشاه اعلام هرچه سریعتر نتایج نهایی و قطعی بازشماری صندوق های اخذ رای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار