بانوی قهرمان ووشوکار کرمانشاهی گفت: توانستم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان در مقابل‌«سهیلا منصوریان» به برتری برسم و جایگاه خود را در وزن 52 کیلوگرم ثبت و فیکس تیم ملی بزرگسالان شوم.
کد خبر: ۴۵۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،زهرا بساطی  با اشاره به رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان، اظهار داشت: رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران در بخش بانوان، 12 تیرماه سال‌جاری به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار شد‌، که در پایان نفرات راه یافته به اردو مشخص شدند.

‌بانوی قهرمان ووشوکار کرمانشاهی به شکست سهیلا منصوریان دارنده مدال طلای جام جهانی و برنز قهرمانی آسیا‌، نفر اول وزن 52_ کیلو‌گرم بانوان ایران در مقابل خود اشاره و بیان کرد: توانستم با این برتری جایگاه خود را در این وزن ثبت و فیکس تیم ملی بزرگسالان شوم.

بساطی افزود‌: رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان اوایل مهرماه به میزبانی شهر«کازان» روسیه برگزار می‌شود و با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم کرمانشاهی بتوانم با دست پر به کشورم بازگردم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز درآورم.

وی تصریح کرد: از مهرنوش دارابی مربی خوب و با‌اخلاقم که با صبر و شکیبایی در تمامی تمرینات‌ و مسابقات در کنار بنده حضور داشته و موجب دلگرمی هر چه بیشترم در این رقابت‌ها بوده، تشکر می‌کنم.

این قهرمان سرپل‌ذهابی در پایان از زحمات تمامی مسؤولان ورزش استان‌، یوسفی، هیأت ووشوی استان کرمانشاه، ﻓﺮﻣﺎﻧﺪاﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺳﺮﭘﻞ‌ﺫﻫﺎﺏ‌، ﺳﻴﺮﻭﺱ ﻣﺤﻤﺪ‌ﻳﺎﺭی ﺭئیس اﺩاﺭه
ﻭﺭﺯﺵ ﻭ ﺟﻮاﻧﺎﻥ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ و رئیس هیأت ووشوی سرپل‌ذهاب تشکر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار