مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه به منظور انتخاب اعضای هیئت رئیسه این هیئت به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛در این مجمع۲۲ عضو رای خود را در خصوص انتخاب 2 نایب رئیس هیئت به صندوق انداختند.

بر اساس اعلام قبلی رئیس هیئت فوتبال مقرر بود در مجمع مذکور ماشاءالله حاتمی و مهناز صادقی جهت تصدی پست های نائب رئیس و نائب رئیس بانوان از مجمع رای اعتماد بگیرند که بر اساس نظر اعضای مجمع این اتفاق نیفتاد.

در این رای گیری ماشالله حاتمی 7 رای موافق و 14 سفید کسب کرد.همچنین مهناز صادقی 10 رای موافق و 11 سفید کسب کرد و بدین صورت نتوانستند به عنوان نایب رئیس از مجمع رای لازم را کسب کنند.

اما در بخش نماینده هیئتهای شهرستان های استان علی اکبر قدیمی به عنوان کاندیدای این بخش توانست با 15 رای موافق و 6 سفید از مجمع رای اعتماد بگیرد.

حسینی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش مجامع در پیشبرد امور گفت:مجمع به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری در هر هیئت ورزشی باید نقش خود در این مسیر را به خوبی ایفا نماید.

وی افزود:اعضای مجامع هیئت ورزشی باید به اهمیت مسئولیتی که بر عهده آنها گذاشته شده واقف باشند و در مسیر توسعه آن رشته ورزشی با اگاهی و شناخت کامل رای دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار