معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تاکنون 3947 مقاله علمی پژوهشی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه رازی به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۵۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 09 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا ، دکتر محمد جوشقانی در نشست هیات رییسه دانشگاه رازی با معاون علمی فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهارکرد: در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه دارای 420 عضو هیات علمی است که فعالیت علمی پژوهشی بالایی دارند.
 
وی ادامه داد: اعضای هیات علمی این دانشگاه تاکنون 3947 مقاله علمی پژوهشی به چاپ رسانیده اند که نسبت تعداد مقالات به اعضای هیات علمی این دانشگاه 9.70 است که یک رکورد بسیار عالی در سطح دانشگاه های کشور محسوب می شود.
 
جوشقانی تصریح کرد: از این حیث دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه هفتم در میان تمام دانشگاه های کشور و رتبه پنجم در میان دانشگاه های وزارت علوم را دارد.
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه به همکاری های علمی بین المللی دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: بیشترین همکاری علمی دانشگاه رازی در زمینه نگارش 

مقالات علمی مشترک با کشور آمریکاست، به گونه ای که تاکنون 96 مقاله علمی مشترک بین اعضای هیات علمی دانشگاه رازی و اساتید دانشگاه های مختلف آمریکا به چاپ رسیده است.
 
وی افزود: کشور ایتالیا با 93 مقاله علمی مشترک در رده دوم همکاری های بین المللی دانشگاه رازی قرار دارد و کشور استرالیا با 59 مقاله علمی پژوهشی مشترک رتبه سوم را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار