عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت : اداره کردن مجموعه آموزش و پرورش شهرستان روانسر با ۱۴۲ واحد آموزشی وهفت هزارو200دانش آموز و بیش از ۸۵۰ نفر نیروی انسانی جز با مشارکت و همراهی مسئولان و صاحبنظران تعلیم وتربیت و اولیا دانش آموزان محقق نخواهد شد .
کد خبر: ۴۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 12 July 2017
عثمان ویسی روز چهارشنبه درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه با اعلام خبرراه یابی تیم دبیرستان دخترانه "ام المومنین (س) " شهر روانسر به مسابقات فوتسال کشوری اظهارداشت : برای اعزام تیم فوتسال به مسابقات کشوری و تامین بخشی از هزینه های آمادگی تیم بیش از 70میلیون ریال نیاز است.

ویسی در ادامه به ایجاد مدرسه در محله خیابان بهار شهر روانسر اشاره کرد و افزود : با توجه مهاجر پذیر بودن شهر روانسر و نیز به افزایش تراکم دانش آموزی در صورت تامین فضای آموزشی دبیرستان دوره اول پسرانه در این محله برای بیش از 170دانش آموز ایجاد می شود .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر به قانون بودجه سال 96 نیز اشاره کرد و افزود براساس بنده تبصره 9قانون بودجه، آموزش وپرورش می تواند بخشی از املاک آموزشی ، ورزشی و تربیتی را با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی با موافقت شهرداری تغییر کاربری دهد که با هماهنگی امور حقوقی املاک مورد نظر برای تغییر کاربری معرفی خواهد شد .

ویسی در ادامه گفت : با توجه به الزام درج کدپستی در سامانه های مختلف آموزش وپرورش بزودی با همکاری اداره پست مدارسی که فاقد کدپستی هستند دارای کدپستی می شوند . 

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار