امید عبدی در گفتگو با تابناک:
معاون غذا ودارو استان کرمانشاه با اشاره به نقش زنان در سلامت خانواده گفت: زمینه ی ابتلا به بیماری ها ی چربی، فشارخون دیابت و... ناشی از تغذیه نامناسب است.
کد خبر: ۴۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 13 July 2017
 امید عبدی روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه با اینکه مصرف تغذیه مناسب و پرهیز از غذاهای آماده در بین خانواده ها لازم است به فرهنگ تبدیل شود، اظهارداشت:  زنان نقش مهمی را تامین سلامت اعضای خانواده برعهده دارند که باید به میزان استفاده از نمک قند و چربی مورد استفاده در غذا توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به نشانگرهای که روی بسته بندی محصولات طراحی شده اندمهم است چراکه در سه رنگ سبز، قرمز و نارنجی  به افراد برای مصرف آن محصول هشدار می دهد.


معاون غذا ودارو استان کرمانشاه با بیان اینکه رنگ سبز روی بسته بندی محصول نشان از عدم خطر( میزان نمک، چربی وقند مصرفی متعادل)  محصول است، افزود: رنگ قرمز  برای افرادمبتلا به بیماری چربی، فشار خون ودیابت برای استفاده محصول خطر مصرف آنرا شرح و رنگ نارنجی به معنی احتیاط د ر مصرف است.

وی اظهارداشت: ورزش وفعالیت های بدنی نقش مهمی در نشاط وتامین سلامتی افراد جامعه دارد که بمنظور تامین سلامت خانوادهها ذائقه فرزندان خود را به استفاده از غذاهاس سنتی و پرهیز از نوشابه ها وغذاهای آماده تغییر دهند .

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار