احمد بخشی در گفتگو با تابناک:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی گفت: این جوان برای تفریح و شنا به کنار سد رفته بود که بدلیل آشنا نبودن با فنون شناغرق شد.
کد خبر: ۴۷۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 10 August 2017
احمد بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک،افزود: رأس ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز گذشته فردی طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ کرمانشاه در خصوص غرق شدگی جوان ۲۰ ساله ای در سد شهداء سنقروکلیایی خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: براساس این گزارش مرکز ۱۱۲ کرمانشاه طی تماسی با جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی بعد از تأیید موضوع تیم واکنش سریع استان را به سد شهداء سنقر اعزام و تیم واکنش سریع جمعیت هلال شهرستان نیز سریعا در محل حاضر گردید.

بخشی تصریح کرد : در دقایق اولیه تیم پیشرو جمعیت هلال شهرستان با حضور در محل حادثه با قایق های امدادی به گشت زنی پرداخته و تیم ۸ نفره به همراه غواصان امدادگر استان کرمانشاه به محض رسیدن به محل سریعا کار تجسس را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی  اظهار داشت: عملیات تجسس غواصان امدادگر استان در پی جوان غرق شده در سد شهداء سنقر به سرتیمی بهمن پرورش از غواصان نامی کشور تا ساعت ۲۱:۱۵ به طول انجامید که متأسفانه به دلیل نبود نور لازم و تاریک شدن هوا آثاری از فرد غرق شده کشف نگردید.


بخشی افزود:علی‌رغم تلاش‌های فراوان برای یافتن پیکر این جوان تا صبح امروز اتفاقی نیفتاد اما ساعت ۷ صبح امروز پنج شنبه و با تلاش ۱۵ ساعته بهمن پرورش غواص کرمانشاهی جسد این جوان از آب بیرون کشیده شد.

وی ابراز داشت:پس از جستجوهای فروان جسد این جوان در عمق ۱۵ متری پیدا شد و پس از عملیات خارج سازی به خانواده اش تحویل شد.

این مقام مسئول در پایان تاکید داشت : بارها و بارها در رسانه ها ، صداوسیما ، خبرگزاری ها اعلام می شود که شنا کردن در محدوده سدها بسیار خطرناک بوده و متأسفانه به دلیل عدم توجه برخی افراد هر ساله شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار