جلسه ستاد اربعین حسینیِ استان کرمانشاه با محوریت بررسی دقیق موضوع و عملکرد گذشته و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 03 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ جلسه ی ستاد اربعین حسینیِ استان کرمانشاه با حضور، مدیرکل، معاونین و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با محوریت بررسی دقیق موضوع و عملکرد گذشته و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در محل دفترمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مراسم اربعین عنوان کرد؛ راهپیمایی اربعین و مسیری که زائرین امام حسین(ع) طی می کنند علاوه بر اینکه بحث اعتقادی، دینی و عبادی است بلکه برای کشور ما امروز یک بحث سیاسی و در واقع مانور سیاسی و مانور قدرتی است. 

جعفری در ادامه بیان داشت: کمیته ها باید سریع تر فعال بشوند، اعضای آن ها مشخص بشود و ابلاغ ها صادر گردد، هر دستگاه مسئولیت پذیر باشد و در جلسات ستاد مباحث کارشناسی مطرح شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی عنوان داشت: در کرمانشاه با توجه به ظرفیت بالای انجمن های فرهنگی وهنری برای برگزاری برنامه های متنوع، می توانیم این آیین باشکوه را پربارتر برگزار کنیم. 

جعفری ضمن تقدیر و تشکر از معاونت اداری و مالی در جهت جذب اعتبارات ویژه اربعین امسال خاطرنشان کرد؛ باید آگاهی بخشی و تبلیغات خوبی انجام بشود همچنین امسال باید تلاش کنیم با همکاری و همتی مضاعف خدمات قابل توجهی را در ایام اربعین حسینی ارائه بدهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار