معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: سفر کرمانشاهیان با قطار در اواخر پاییز امسال قطعی است.
کد خبر: ۵۰۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 07 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی نیک کردار  با بیان اینکه پروژه راه آهن در مسیر ملایر-کرمانشاه تکمیل بوده و قطارهای باری هم اکنون در این مسیر در حال تردد هستند، گفت: در حال حاضر اقدامات نهایی جهت تحویل پروژه به شرکت راه‌آهن در حال انجام است.

وی افزود: از جمله این اقدامات بالاست ریزی (شن‌های درشتی که میان خطوط ریلی ریخته می‌شود) است که تاکنون بیش از 50 درصد مسیر بالاست ریزی شده است.

نیک کردار تصریح کرد: همچنین ماشین رگلاژ یا زیرکوب در مسیر در حال تردد است و ریل‌هار را از نظر طول، عرض و ارتفاع کنترل نهایی می کند.

وی افزود: از این دستگاه دو تا سه عدد در کشور موجود است که در خطوط ریلی در حال فعالیت هستند و یک دستگاه آن در خط کرمانشاه-ملایر فعال است.

نیک کردار تصریح کرد: با انجام این اقدامات و سایر کارهای جزیی دیگر، پروژه تحویل شرکت راه آهن شده و آماده جابجایی مسافران خواهد شد.

وی در خصوص روند ساخت ایستگاه قطار کرمانشاه نیز گفت: ایستگاه هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده بهره‌برداری است و تنها کارهای جزیی باقی مانده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: طبق قولی که داده‌ایم پاییز امسال سفر با قطار قطعی است و از اواخر پاییز کرمانشاهیان می‌توانند با قطار مسافرت‌های خود را انجام دهند.

وی در خصوص زمان افتتاح پروژه، گفت: هنوز زمان قطعی برای این پروژه مشخص نشده و وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی است تا بتوان مراسم افتتاح پروژه را با حضور رییس جمهور برگزار کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار