مجوز دو انجمن« حمايت از بيماران سرطاني» و انجمن «حمايت از كودكان آسيب ديده شنوايي » که توسط مهندس بازوند استاندار کرمانشاه امضاء شده بود طی مراسمي در دفتر امور اجتماعی تحویل مدیران عامل این سازمان مردم نهاد گردید.
کد خبر: ۵۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 26 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛در اين مراسم  گودرزي مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به تاثير نقش مردم در مديريت بحران و آسيب هاي اجتماعي  گفت: مردم در هرجا ورود كرده اند كارها خوب پيش رفته است. وی‌گفت :در جامعه پتانسيل هاي خوبي داريم كه اگر بتوانيم آنها را سازماندهي كنيم موفقيت هاي بزرگي حاصل مي شود.واقعیت این است که تنها با امکانات دولتی نمی توانیم بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به غنای فرهنگ ايراني و اسلامي افزود: فرهنگ ايراني و اسلامي به  انسان و همنوع دوستي نگاه ويژه اي دارد و در قران كريم نيز به كرات  به كمك به بيماران و در راه ماندگان سفارش شده است.

گودرزي در ادامه افزود: سمن‌ها از آغاز مراحل فعالیت بايد با توجه به قواعد شفاف و مشخص براساس قوانين و اساسنامه خود فعالیت كنند در این راه دفتر اموراجتماعي و فرهنگي تمام تلاش خود را براي رفع موانع از مسير فعاليت هاي سمن ها  به كار خواهد‌گرفت

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خطاب به مدیران عامل و اعضای سمن هاي حاضر در اين مراسم گفت: شما از دل جامعه و برای حل برخی مشکلات با نیتی خير و خداپسندانه  وارد عرصه شده ايد و می‌توانيد با فراغ‌بال در راه فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف گام برداريد.کاری که شما انجام میدهید یک کار خیر و در حقیقت معامله با خداوند متعال است.

وي ادامه داد: در اين راه سعي كنيد با سمن هايي كه فعاليت همسو با موضوع فعاليت شما دارند ارتباط سازنده برقرار نمایید تا همپوشاني مشکلات بیشتری را رفع نمایید.
در پایان مدیران عامل دو سازمان مردم نهاد به بیان دیدگاه های خود پ داختند و مجوز فعالیت خود را دریافت نمودند .

استان کرمانشاه دارای ۳۲۵سازمان مردم نهاد می باشد که با این دو‌مجوز به  ۳۲۷ سازمان افزایش یافت 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار