نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به نبود بیمارستان در ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: ثلاث باباجانی از زیرساخت های اولیه محروم مانده است و خواهان نگاه ویژه استاندار کرمانشاه به این منطقه هستیم.
کد خبر: ۵۲۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،شهاب نادریدر حاشیه جلسه شورای اداری که با حضور هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، ،گفت: در شهرستان ثلاث باباجانی از نظر زیرساختها مشکلاتی وجود دارد که در زمان استانداران گذشته مطرح شده ولی اقدام قابل توجهی برای این شهرستان نشده است.

نادری افزود: لازم است به جوانان بیشتر توجه شود، این شهرستان از داشتن زیر ساخت های کافی و استاندارد همانند بیمارستان، سالن و زمین ورزشی برای جوانان محروم مانده است.

نادری  به نبود بیمارستان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود تردد حجم بالای تریلر و ماشین سنگین برای بارگیری در روز، باید پرسید چرا برای بازارچه این منطقه حتی 100میلیون تومان هم هزینه نشده و این هزینه ها برای چه اموری مصرف می شود.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: امروز مردم از مسائل و مشکلات این شهر ناراضی هستند و امیدواریم استاندار حدید کرمانشاه توجه بیشتری به این شهرستان داشته و برای رونق اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در این شهرستان برنامه ای طراحی و اجرایی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار